onsdag 8. februar 2012

Englerommet.

Ja, nå er det endelig ferdig:)

Dette rommet ble ikke dyrt, møblene hadde vi og eller fått av gode venner. Malingen kom på 150kr noe som var på tilbud. gardinene hadde jeg på kjøkkenet i sommer og til sommeren har jeg kjøpt nye:) Speilet kom jeg over sammen med bilde på en avsidliggende loppis, bilde fikk jeg får 10 kr. Lampene i vindet har jeg brukt gamle skomakerlamper og heklet lampeskjerm. Vi har holdt på i 10 dager og nå er det bare noen engler som jeg ikke husker hvor jeg har lagt:)
Nå er det peisestua som står får tur og jeg har planene klare. Men dette kan ta tid får det er mye som må gjøres. Det skal bli sinterstensvegg med lys og akkevitt fra forskellige byer. Akvariet blir en øy rett ved vinduet og........ , Sinterstenene er avfall fra jernverket og vi håper de dukker opp når vi begynner å grave til våren. Innkjørslen skal bli litt bredere og ta bort og jevne ut så det blir plen. Nei nå må jeg gi meg. Håper at alle har en fin kveld. Klem.


1 kommentar:

  1. Så utrolig fint det ble :)
    Er så gøy å se når man kan pusse opp for en billig penge å få et så fint resultat :)

    Klem Anne Marie

    SvarSlett