tirsdag 3. januar 2012

Godt Nyttår!

Godt Nyttår alle, her har hverdagen kommet tilbake. Og vi kan se tilbake på en fin jul og en herlig nyttårs feiring med familien. Vi var 4 genrasjoner hvor alle samarbeidet godt og bidro til felleskapet.

Nå sitter vi "alene " og jeg kan begynne å skrive igjen:) Noe jeg gleder meg til. Julen skal ryddes bort og frøene skal fram og i jorda. Jeg skal fortsette med oppussing noe jeg vil dele med dere. Tar gjerne imot gode råd og positive og negative tilbakemeldinger. Har mange ideer i hodet mitt foreksempel at vinduskarmen skal få en himmelblå farge lik veggen hvor englene skal henge. Har kjøpt tapet med skyer med de kommer opp på barnerommet i stedet blir liksom litt rotete. Skal male resten i isblå og lime opp et gammelt lærrets bilde av jesus som jeg har kjøpt på loppis.

de er 80x60Det er vanskelig og velge og begge blir litt voldsomt.

Rommet er klart til å bli malt og det skal bli gjort så fort vi får kjøpt maling. Håper på torsdag da drar vi til dyrlegen med Gyda , hun skal ha 1års vaksinen. Ha en fin dag folkens. Klem

1 kommentar:

  1. heia! skjønner du har ett vanskelig valg, de var fantastisk fine begge to! håper det går bra med gyda, er så glad i hun vet du! klem til dere alle fire fra monica

    SvarSlett