tirsdag 10. april 2012

Nå regner å regner det!

     Hei, vi trodde våren var kommet med sol og varmt vær. Men NEI først kom kulda også kom snøen, nå bare regner det. Men jeg har nok å gjøre inne, så i morgen kommer malingen fram. Så dører + karmer bli hvite noe jeg har tenkt å gjøre lenge.
Ellers er jeg i full gang med loppisen, plukker frem og legger bort:) Finner mye som jeg har glemt jeg hadde. Så tiden går fort og ting blir gjort....


Ellers har vi meldt oss på 4 utstillinger noe vi ser veldig frem til, så når det slutter å regne da blir det trening på gresset ved tjernet.
I morgen kommer det litt oppskrifter av maten vi lager og om hva jeg har lært i den tida vi har hatt Dagverkstugan.


Dette blir det på menyen i morgen:)
                                                                 Ha en fin kveld. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar