fredag 9. mars 2012

Tilbake.

Hei, deilig å være tilbake til freden og roen. Taket er reparert og jeg kan slappe av, nå er det bare malingen som gjenstår.
Til Skjetten kjørte jeg Kongsvinger og her kjenner en seg nesten ikke igjenn.De har hoggd vekk det meste av skogen fra Torsby til Masterud. Da kommer det frem mange hytter som en aldri har sett før, små vann og mye annet som skogen har gjemt.
Det er rart når en kommer til Skjetten alle vil hilse og snakke litt. Mange Vil også ha besøk noe jeg unngikk denne gang. Fikk være med på håndballkamp hvor Mikaela spilte, jeg ble kjempeimponert hvor flinke de var.
Tilbake tok jeg Karlstadveien den er ca 30 min lenger men her er kjøtthallen i Tøckfors. Så ble det handlet et par steiker og kjøttdeig + godt pålegg:)
Når jeg kom hjem var velkomstkomiteen på plass, jentene hyler og hopper. Jeg blir rett og slett overfalt av kyss og viltre bitt, så en blir klissvåt og lykkelig over å kommet hjem.
Når vi sto opp dagen etter var det kommet 5 cm med nysnø og alle vårtegn var gjemt under snøen.
I dag skal jeg farge og klippe håret det skal bli godt. Gråfargen skal vekk, Mikaela spurte om det snødde for det så ut som jeg hadde snø i håret:) Skjønner dere:)
Nå skal vi ut å gå tur med jentene kansje det blir noen fine bilder!
PS på tirsdag hørte Per Ove gaupa rope på partneren sin og det var ikke langt unna. Så det er ganske vilt her, vi har sett ulv og rev +  bjørne bærs.
                              Ha en fin dag alle der ute. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar