torsdag 15. mars 2012

Beveren som nabo.

Her finner Gyda et påbegynt beverdemning noe som var veldig spennende.Rett over på den andre siden ligger huset. Dette bygget ligger 100 meter fra huset og det er stor aktivitet der. De hugger ned bjørketrær og spiser barken så naboen må kle inn trærne plast. Når en ser rundt om ser en endel trær som ligger nede og beveren har bare spist litt.
Noen trær drar de med seg ned til huset og tar av barken noe bygger de videre med mens noe slipper unna
Her er badeplassen
hvis en vil være alene og bare nyte det rene vannet.

Litt lenger nedover elva finner jeg en stubbe med 2 spennende sopper. Den ene har helt fantastiske farger og lå så fint på stubben.


Den andre satt så fint på stubben og begge var helt skjønne og bare se på de fargene:) Jeg blir fasinert av alt det naturen har av farger og hvor mange nyanser det er.
Her har jeg tatt bilde av et nedfalt tre som har ligget en stund. det vokser små grantrær på det og sopp fra året før. Inni denne skogen er det en trollskog det er vilt og det har ikke vært folk her på mange år. Ca 200 meter lenger opp skal det ligge et gammelt torp, så til uka blir det lunsj der. Dette er noe jeg gleder meg veldig til, her kan en finne mye spennende:)
                                                                       Kos deg resten av kvelden.
                                                                                                  Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar