mandag 26. mars 2012

Nye naboer:)

 I dag våknet vi til et leven uten like og gjett hva det var? jo 8 kanadagjess og 2 stokkender + en hvit og svart and helt alene:(  Jentene ble helt ville og ville gjerne opp å se, Kaia løp rett ned mens Gyda måtte se først hva dette var.
Det er koselig at de valgte hyttjern og håper de blir, jeg syns det er veldig koslig med litt liv.




 
Resten av dagen gikk med til å male veggen der vi skal ha loppis til sommeren. 
Vi har kommet ganske langt, fått ryddet og gjort det rent. Nå har jeg bare og finne ut hvor jeg skal ha de forskjellige tingene   Det sto mye igjen etter forrige eier som svenske bøker og gamle blader fra 30 tallet. Noen møbler som vi ikke har plass til og noe vi har arvet. Dette kommer jeg tilbake til når jeg begynner og skal sette på plass. Da blir det bilder og litt om hvordan jeg tenker. 
                                           Ha en fin kveld. 
                                                                                       
                                                                                         Klem                 






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar