mandag 26. mars 2012

Hei venner!

Ja, nå er jeg her igjen:) Vi har hatt besøk uken som var, noe som har vært veldig koselig. Det ble mye god mat og godt drikke, været har vært på parti med oss så vi har vært mye ute.
En dag dro vi opp til plassen vår hvor det er rester etter gamle gårder og jordkjellere. Så oppdaget vi en jordkjeller som lå gjemt bak og under noen trær, dette er så spennende og tenke på at for ca 100 år siden var det folk som bodde her. På toppen var det en herregård så lå alle torpene rundt omkring som hadde hver sin jordkjeller.Jeg har alltid vært fasinert av trær og dette er det mange av rundt disse gamle plassene. Her er et grantre som har stått i blåsten så greinene er blåst bort på den ene siden.
Tenk hva det har opplevd:) Jeg kan ofte stå eller sette meg ved et stort tre og bare tenke. Etter å ha lest endel bonderomaner kan jeg liksom se hvordan det kansje har vært her.
Her finns syriner, brudeslør og er jeg heldig finner jeg en staude eller to. Disse får plass i bedet mitt og blir stelt godt med.




Som dere alle vet fikk jeg et tre over meg og dette har medført at balansen ikke er helt god. Så dette jobber jeg med nå og her er treningsplassen min


Ulent terreng hvor jeg må bruke kroppen min på en helt spes måte. De første gangene var kroppen helt ødelagt og kjempestøl. I dag går jeg denne turen og kroppen bare koser seg + at benet ikke er vondt:)
Men det er ikke bare vi mennesker som trives, for hundene de løper og jakter.
Vekten går ikke så mye ned men fettet blir til muskler.
Når dere nå ser disse bildene tenker dere sikkert hva er det som har skjedd her? Jo her har de hogd med hard hånd for prisen på tømmer er høy nå. De trærne som står igjen er til fugler og spes hakkespetten.

Som dere skjønner er det mange muligheter her og vi koser oss veldig. Spes nå når våren kommer og det blir lys og den gode lukten av jord. Små spirer som kommer opp og alle løkene en satt i fjord.
Håper dere alle får en fin dag og kjenn etter det er vår......
                                                                                           Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar