fredag 30. mars 2012

Bingo + bilder.

I går når jeg satt å spiste middag ringte telefonen. Det var naboen som spurte om jeg ville være med på bingo:) I et tettsted 4 mil herfra holder de bingo torsdag og fredag i et lager. Torsdag er det pengepremier og fredag mat, det var ca 150stk samlet. Det var langbord nede og småbord oppe, noen hadde med seg matpakke og kaffe + andre småkaker og konfekt. Flest damer fra 50 og oppover dette måtte være helt topp for enslige. Vi hørte summingen av stemmer men når morroa begynte kunne en høre en knappenål falle. Tenk der satt vi fra 7 til 23, med pause på ca 10 min. Jeg ble helt ør i hodet og når nabo spurte om vi skulle prøve oss på matbingoen i kveld takket jeg nei. Det hadde vært en kjempefin kveld og vi reiste hjem med mange inntrykk.

                                  Noen steder er det litt vinter.

Fremdeles bingo:) I fjor sommer var vi på tutbingo, her var det en fotballplass full av biler helt fulle med mennesker i alle aldre. Vi kjøpte oss kuponger og satt oss godt til rette. Her hørte jeg litt dårlig så 800 kroner ut av vinduet for jeg så ikke at jeg hadde bingo.I nabobilen satt hele fammen til naboen og de fikk høre om min blødme:(  Lenge etterpå traff jeg en av fammen og hun pekte på meg og sa " tenk hun glemte å tute bingo" dette har fulgt meg. Så neste gang vi drar på tutbingo Da tuter jeg.

                     Her nede ved hyttjern ligger et herlig torp hvor vi kan badebastu og sitte ved vannkanten med et glass vin. Vi går dit på under 5 min.




Det er mye rart jeg kan ta bilde av her er en gren med mose.

Ha en fin kveld. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar