onsdag 14. september 2011

Handletur

I går dro vi til Karlstad hvor vi skulle handle litt av hvert. IKEA hvor vi spiser frokost til 10 kr og syltetøyglass og lys sto på lappen:) Men når vi kom ut var handlevognen nesten full og vi litt fattigere......
Så var det de andre butikkene som sto for tur, vi handlet og handlet alt vi trodde vi trengte og ikke. På veien hjem etter 6 timer satt vi bare og lo... Hvor hadde tiden blitt av og alt vi hadde kjøpt som lå baki, mat til hønene + kyllingnett...... i tilfelle! Bein og godis til hundene, de blir sikkert glade:) Varme gode sokker til P.O + noe godt til kaffen. Ja også litt annet jeg kansje kunne ha bruk for. Når jeg kom hjem var det godt og slappe av i godstolen. Natta.
Onsdag, huset står for tur for solen skinner. Vaske tøy og lufte, tyttebærene må syltes( 12 glass) også har jeg tenkt og ta bilder så dere kan se hvordan det er her inne.Setter de ut i morgen...
Til fredag får vi besøk av gamlejobben min, noe jeg gleder meg veldig til. Naboen kommer og skal hjelpe meg å lage smørgåstårta, det blir spennende. Oppskriften kommer senere, jeg har spist den og syntes den var kjempegod. Det som er fint er at en kan lage den dagen i forveien og variere med fyll. Så er den hel svensk... Ha en forsatt fin kveld. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar