lørdag 16. februar 2013

Hei, nå er jeg her igjen etter en liten tur til skjetten:) Det er alltid koselig for der treffer jeg gode naboer og venner. Bare en liten butikktur som burde være over på 15 min tar opptil 1 time eller mer... Og for ikke å snakke om kaffe som begynner kl 9 hos en nabo og ender hos en venninne hvor jeg da har fått satt til livs 6 kopper. Når jeg er hjemme drikker jeg kansje 3 kopper!!
Så nå er jeg "hjemme" og det er godt, ble en herlig velkomst med lykklige hunder og en glad mann:) Bilen fullastet av mye god mat og drikke, så nå ble det tartar med et godt glass rødvin. Noe som smakte herlig.
I dag blir det en liten tur til badeplassen så hundene kan få løpt litt. Håper at i morgen blir det beverdammen som får besøk av oss.
I ettermiddag skal vi planlegg hvordan vi skal ha det i peisestuen, jeg får nye ideer hver dag:)! Bilder fra hvordan det ser ut nå kommer senere.
                             Ha en fin dag der ute. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar