mandag 10. oktober 2011

Vondt i ryggen:(

Leting etter bevern tok knekken på ryggen min, så nå sitter jeg her:( Kjente det litt i går men i morres kom jeg nesten ikke ut av senga. Har tatt noen små turer og kost meg med dyrene.
Som dere ser er alle gode venner og deler gjerne på godisen. John Gunnar passer godt på damene sine... hvis det kommer besøk av andre hunder får han dem fort inntil veggen og står forand å vokter.
De går fritt ute hele dagen, graver og sparker etter noe godt å spise.
På lørdager får de en maisboks som er det beste de vet, når jeg tar opp boksen kommer alle 5 løpene hvorhen de måtte være. Når vi fikk høner tenkte jeg at de bare la egg og spiste det de fikk servert. men hver og en har sin egen personlighet, alle har navn og er "tamme". De spiser av hånden og lar seg bli klappet, kommer når jeg roper og holder seg rundt oss når vi er ute. Slipper de ut mellom 9 og 10 og John Gunnar får de pent i seng kl 19, altså høner er det selskap i.

ENGLEROMMET

her har jeg to bilder som jeg fant på loppis for 10 kr stk, de er av tynt lerret og skal limes på veggen bak sengen. Jeg får ikke bestemt meg hvilket, de er 50x100.  
Ha en forsatt fin kved. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar