mandag 6. februar 2012

Englerommet.

Nå begynner det å ta form. Vi er ferdige å male, så nå er det bare det artigstesom står igjen :) Det ble lysblå vegger med malt himmel den ene veggen der hvor vi skal ha sengen. Himmelen (av tøy) er ferdig og i morgen skrur vi den opp. Vinduskarmen fikk bli mørkeblå noe som ble kjempefint og englen fra Lisa passet perfekt
Av Magnar og Unni har jeg fått en engel som spiller trompet i tre, den skal henge over hodegjerdet hvor jeg har malt skyer. Jeg har malt et gammelt sybord og oppå det kommer et sminkespeil som vi fant på loppis. Det blir malt i sølv og hvitt noe som blir veldig spennende.
Så har jeg fått engler i alle varianter som skal få plass i hylleseksjonen + at P.O skal sette opp små hyller hvor jeg skal ha blomster og engler. På den andre langveggen limer vi opp bilde noen av dere har valgt ut:)

Dette kommer til og bli veldig spes og fint. Kun et elektrisk lys resten blir levende, har kjøpt litt mange på loppis og glemt at jeg hadde!
Håper at rommet blir helt ferdig til slutten av uka da kommer det bilder i alle vinkler:) Ha en forsatt god kveld, Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar