tirsdag 17. mars 2015

                                                     


                                     Hei, ja nå begynner kjøkkenet å ta form.


 Dette er ingen ny sofa men den gode gamle sengebenken.Fikk god hjep av Sanna naboen. Kjøpte 2 pledd på IKEA og sydde de sammen. Malte i samme farge som kjøkkenet og den koden fikk vi på IKEA. Putene ble kjøpt på samme sted, nytt bord kommer også men har ikke helt bestemt meg enda. Vi har et glassbord ute i bua eller en benkeplate lik den vi har?!!

 Her ser du det gamle bordet.....Jeg malte stolene sorte og kjøpte stolputer i grått.
 Endelig:) etter å ha lett i lang tid fant jeg spisestuen .... JEG bare måtte ha den og ikke bare det men skjenken var like fin og den kommer til torsdag. Tenk dere det ble en helt ny og jeg slipper å male.
Håper dere får en fin dag der ute:) Det kommer nye bilder til uka. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar