fredag 21. september 2012

Hei alle venner.
Nå er jeg tilbake fra en hektisk uke på Skjetten. Med lege besøk, møte på jobben. Fikk handlet litt mat og klær og litt besøk til venner.
Kom hjem til verdens gladeste hunder som nesten spiste meg opp:) Så kom høyderen tartar med 2 eggeplommer + et par glass god rødvin.
I dag er det tåke som er så tett at en ser ikke over veien, så det blir hønsehus som står programmet + at jeg skal male et skap som skal inn på det nye arbeidsrommet mitt. Gleder meg til å begynne å rydde og tapesere den ene veggen med blider av fammen. Her skal det blitt MITT rede hvor mine ting og tang skal oppbevares og bloggen skal bli mer spennende.
                                                            Ha en fortsatt fin dag. Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar