søndag 18. desember 2011

Hei igjen:)

Nå har jeg vært på Skjetten og fått unna alle julepressangene:) Noen fikk besøk men mange må nok vente til neste gang jeg drar innover. Turen gikk fort og greit, stoppet på Tøckfors å kjøpte litt kjøtt til jul. Det er billigere der og mye bedre kvalitet.
Dagen før dro vi til Karlstad og gikk lang tur rundtomkring langs Vanern. Der blåste det veldig og regnet pisket mot kinnet men når runden var gått , ble det servert te med hjemmelagde rundstykker.
Så kom vi hjem og her snødde det, noe som var greit "det er jo jul snart".
Nå sitter jeg i godstolen min og tenker på alle dere som leser bloggen min.Det kan bli litt rotete men sonn er det bare!! Nå  ligger 2 slitne hunder ved bena mine etter en fin tur oppi skogen. Vi skal ha pinnekjøtt til middag :) så alle leter etter pinner som skal være i gryta Kaia er det ivrigste:)
  I morgen skal jeg hente mamma, hun skal være her til over nyttår. ha en fin kveld alle venner. Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar