lørdag 2. februar 2013

Her er kjøkkenet med nye matter, som jeg fikk vevd i Nordmark. De fikk fargene og størrelsen, ble veldig fornøyd og nå blir det vevd duk og matte til krakken. Så nå er det bare gulv og noen kjøkkenskap i kroken som står igjen. Dette har vi tenkt å vente med til høsten.


Oppe i andre hadde vi et roterom, men jeg ønsket meg et "mittrom" hvor jeg kan gjøre mine ting. En symarskin skal inn ( har 4 kofter som bare ligger umontert) Noe som det blir gjort noe med nå :)
Dette rommet var helt trehvitt også malte vi det hvitt, satt inn en enkelseng og malte et skap som ble bokhylle. Så nå er det litt småjusteringer som skal til å SÅ er jeg ferdig. Alle dørene var i trehvitt og hvitt så nå er alle hvite og det ble en helhet når alt ble likt:)

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar